mandag 26. november 2007

Is it safe? Is it safe? Is it distasteful?

Vi kan i dag melde besøk hos tannlegen, som fant et hull. Jeg er derfor bedøvet i halve ansiktet, og har vært det i, tja, fire timer. Til å begynne med er det jo morsomt at drikkevannet er kaldt bare i halve munnen og kaffen er varm bare i halve munnen, men nå begynner jeg å bli lei av å sikle og snøvle.
Men la oss slå det ettertrykkelig fast: Alt er bedre enn å bore. Alt! Det er verdt hver krone og hver time med prikking og nummenhet.


Ellers har jeg funnet ut helt av meg selv at det kanskje var litt upassende å bruke bildet under som illustrasjon til temaet klær og "prostitots". Den stivsminkede skjønnhetsprinsessen er nemlig JonBenet Ramsey, som var en kjent "beauty pageant"-stjerne (blæh) i USA som ble funnet drept i sine foreldres kjeller i 1996. Så vidt jeg vet er ikke saken oppklart ennå.
Men jeg lar JonBenet være, siden jeg ikke tror jeg har mage til å google etter bilder av det kaliberet og med det motivet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar