tirsdag 3. februar 2009

Og vi presenterer....en ganske ukjent maler



Siden jeg er litt svak for bildene til avdøde Jean-Michel Basquiat, New Yorks 80-talls wunderkind, har jeg også sansen for bildene til Matt Sesow, som jeg tilfeldigvis kom over fordi han også leser reddit.com. Når man ser mange av bildene hans sammen, gir det nok inntrykk av at Sesow har funnet en stil han produserer litt fortløpende i, men akkurat denne agressive typen naiv ekspresjonisme synes jeg er litt deilig.

Jeg leser meg til at Sesow er født 1966 i USA, og er fulltidskunstner. Jaja, det var bare det jeg ville dele med verden i dag. Jeg kunne jo ha skrevet noe dill om været og formen og jobben og sånt, men jeg prøver liksom å bruke Facebook for det er åpenbart slike vesentligheter man har den til. Men det er altså ganske kaldt i Fredrikstad og formen er grei, men ikke mer. Ellers er det russisk-kurs i dag! Tredje tirsdagen sammen med noen få andre ivrige i regi av AOF. Jeg er litt flink, for jeg kan avtale en date på russisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar