onsdag 27. juni 2007

Min nye heltinne

Som så mange andre hadde jeg Paris "jeg er berømt uten noen som helst grunn" Hilton så langt opp i halsen at jeg kunne smake hårsprayen hennes - allerede FØR hun kjørte femti ganger i fylla uten førerkort og skulle i fengsel.

Etter det har jeg latt være å bruke tid på alle de millioner av "saker" om PHs gjøren og laden som dagbladet.no og vg.no har brukt sine websider til. Det er forøvrig tragisk at dagbladet lar sine websider råtne opp til å bli en se-og-hør-smørje av foppal"nyheter" og kjendissladder. Patetisk, og jeg hadde forventet det fra VG, men ikke DB. Heldigvis er ikke papirversjonen slik.

Det er relativt klare grenser for hva folk orker av sladder om at en foppalspiller har slått seg eller at en foppaltrener har sagt noe om et annet lag. Ingen av delene fordrer spesielt stor oppmerksomhet eller har noen form for nyhetsverdi.

Samme med PH. Derfor er det så herlig å se at ankerkvinnen (for et ord) Mika Brzezinski i den amerikanske kanalen MSNBCs morgensending blir så provosert over å skulle lese enda en PH-historie at hun på direkten nekter å si ett ord om det, sier rett ut at dette er noe piss, forsøker å brenne manuset og ender opp med å rive det i filler og kjøre det gjennom makuleringsmaskinen.

Se videoen her!


Mika er min dame! Pen er hun også. Har ingen opprettet fanwebside ennå, bør Ilovemika.com være nærliggende. Sign me up!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar