lørdag 30. juni 2007

Koht på scenen og de fleste andre steder i salen også

Og dessuten var vi på Christine Koht i forigårs. Og ja, det var morsomt, men for meg ble det litt kaotisk og litt mye sånn "Menn er rare og søte, men dem hører jo ikkeno! Jammen ær'e ikke sånn'a, jenter?!?!"

Jeg er alltid skeptisk til forestillinger som skal ha med publikum til å gjøre noe. Jeg synes det er helt greit, når jeg først har betalt 350 spenn for noe, å få lov til å sitte passiv og bare ta imot.
Så jeg er relativt glad for at jeg ikke satt på første rad eller rakte opp hånda da hun spurte "Rekk opp hånda alle som har dusja i dag!" selv om jeg hadde dusja.

Kanskje jeg er litt urettferdig. Det var mye moro, men maksimalt ut av showet fikk de som var kvinner eller hadde tatt seg et par øl. Aller helst begge deler på en gang.

2 kommentarer:

  1. jamen, Øystein! Du er jo mann - og hørte derved ikke så mye. Hun SA jo det.
    JEG derimot fikk med meg alt sammen, rakk opp hånden i ett sett og måtte tilogmed på scenen "ta i mot interiør-Anne Kristine!!!" Det var helt greit - og ga litt ekstra. Hun tramper inn på/utfordrer intimsfæren vår på en ganske intelligent måte med det hun gjør, synes jeg. Og jeg lo så tårene trillet store deler av showet (edru var jeg også!), mens Arjo følte seg litt som en betrakter av noe han ikke kunne få helt tak på (pluss at han var livredd for å bli dratt inn på scenen. Puppeklemmen satte han dog pris på).
    Dessuten ER jo lesber sånn, vet du.
    Hilsen Anne Kristine

    SvarSlett
  2. Vi skremte dere kanskje opp med advarsler om å sitte på første rad, men det ville ødelagt overraskelsen litt å fortelle at det bare var fotbad, ansiktsmaske og gratis øl som ventet.... Men det var jo stas at du ble valgt til å være "ta godt imot"-piken, da!

    SvarSlett