mandag 13. februar 2006

Jaja

Litt i mangel på noe annet kvikt å melde kan jeg heller fortelle om dette bloggprosjektet, hvor en eller annen har bestemt seg for å skrive om én person han kjenner hver dag i et år. Altså 365 personer. Imponerende omgangskrets? Nja, det er vel flere av oss som måtte ha tatt med pizzabudet og hun på supern for å komme opp i 365. Men morsomt skrevet og sånn.

Litt lite å gå på, men vinterferie neste uke. Da til Roma med min bedre halvdel (uttrykket som kjentes like rart å skrive som å si).

1 kommentar:

  1. Jeg måtte prøve! Brukte en time på å komme opp i 390. Ganske sprøtt prosjekt, men det dukket stadig opp nye grupper jeg ikke hadde tatt med enda. (Jeg kom forresten ikke på familien til "min bedre halvdel" før jeg var oppe i 351...

    Jeg mener: familie, barneskolen, ungdomsskolen, videregående, vennekrets som barn, som ungdom, som voksen, jobb 1, jobb 2, militæret... det er mange ansikter som ligger der.

    Morsomt!

    SvarSlett