fredag 5. september 2008

Komme til pappa

Her er min nye baby^H^H bestevenn, den deilige Walden G570.



Jeg tror vi blir veldig lykkelige sammen.

I sakens anledning anbefaler jeg følgende gitarklimprende unge menn, alle utgitt på Candyrat Records, Andy McKee, se ham også på Youtube, Antoine Dufour, se ham også på Youtube, og Peter Ciluzzi. Vedder på at du ikke visste at såkalt "kassegitar" kunne låte sånn. Endatil uten å synge ett eneste ord. Det er litt deilig å høre menn med gitar uten at de skal synge kjenslevart om ulykkelig kjærlighet.

For de av oss/dere som ikke nødvendigvis har et religiøst forhold til gittarspelling, kan slik musikk fort fortone seg som tekniske kunstøvelser. Men jeg mener at disse tre gjør noe mer enn å demonstrere overlegen teknikk, de lager klanger, teksturer og harmonier som har en musikalsk verdi uavhengig av instrument. Itunes-butikken er den ===> veien.

Og ellers?



Jo takk. Jeg liker høsten også, jeg. Dagene går og snart er det faktisk det vi i bransjen kaller "Høstferie".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar