mandag 28. januar 2008

Kjekt å ha. Kjekt å gi bort.

Etter badeombyggingen ble vi sittende igjen med en do og et dusjkabinett vi ikke hadde bruk for eller plass til. Og siden jeg har lært meg å ta vare på minst mulig skrot hvis det ikke er noen umiddelbar plan for hva det skal brukes til, vendte jeg meg til alles venn, finn.no. Og nå, to døgn etter at jeg la ut gis-bort-mot-henting-annonsen, er begge deler plukket opp. Du verden så effektivt. Jeg ønsker forøvrig hell og lykke til han som hentet et svært dusjkabinett demontert i omtrent fire millioner deler, men nå er det ikke utenkelig at det finnes mer nevenyttige og monteringsbegavede menn enn meg på planeten. Så han får det nok til, skal du se. Fordelen med å gi bort noe som du kanskje kunne solgt for noen hundrelapper eller vel så det, er at folk er litt raskere til å slå til, og de kan ikke klage hvis noe ikke virker slik de mente det skulle eller at noe som virket for meg, ikke virker for dem. Ja, jeg tenker på deg, sytekopp som kjøpte den gamle bilen vår for en slikk og ingenting.

Ellers i dag: Kontekstbetinget popup-link-reklame. En god idé, spesielt dersom du har tenkt å handle deg litt kirurgi. Sjekk alltid prisene på blindtarmfjerning og amputasjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar