torsdag 29. januar 2009

En torsdag som gikk greit

På torsdager, altså i dag, tilbyr kaféen på vårt aldeles fremragende ungdomskulturhus, St. Croix-huset, vegetarisk buffet til en bagatell av 135 spenn. Hvis man trenger å overbevise seg selv eller andre om at veggismat kan være like mettende eller lekkert som kjøttmat, er dette stedet å gjøre det på. I dag ble jeg endatil tildelt gratisbillett til en derpå følgende bossanovakonsert. Et behagelig sted og hyggelige mennesker. Disse torsdagene er imidlertid så populære at etter en time er det meste oppspist. Jeg hadde nok tilbrakt mer tid der, hvis jeg ikke hadde savnet brygg fra vår elskede nye Jura C9 (s. d.) og at jeg kjente at en Type 4 var i anmarsj (s. d.). Hrm.


Ellers har jeg hentet gitaren min fra min yndligs-gitar-trollmann og pusher, Georgi D, som har installert en knakende god mikrofon i min yndlingsgitar (s. d.). Så nå skal mine små mesterverk videreforedles i Logic og er snart klare for å bli gjenoppdaget av ettertiden, evt. presenteres her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar