onsdag 26. oktober 2005

Stakkars meg

Mageelendighet nå i to uker. Kunne spise vanlig middag først forrige helg. Alt renner tvers igjennom, og jeg har brukt opp et lite lands nasjonalbudsjett i dopapir og håndsåpe. Jeg må alltid taime spising slik at jeg vet at tilgangen til uforstyrret do-tid er god dersom jeg spiser noe mer enn en drue. Drikker Cultura, men har ikke smakt kaffe siden dette begynte. På jobb må jeg tidvis sette meg ned og hvile magen og resten. Blir så fort sliten på grunn av drastisk redusert evne til å oppta næringsstoffer at jeg bruker dobbelt så lang tid på å sykle til jobb som før (med den konsekvens at jeg kom for sent).
Og syt syt syt syt og klag klag.

Men en litteraturanbefaling!

Albumet "M" av vår alles Mads Eriksen

Og en til!

What good are the arts av John Carey

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar