torsdag 12. juni 2003

Error: Overload



Akkurat nå er det litt mye. Jobbete jobb, kjære med blære(katarr), ekser som bedriver krig, akvariet vi kjøpte brukt for halvannen måned siden står fremdeles sørgelig tomt for både fisk og vann, den ene bildøra ber pent om smøring hvert gang vi åpner den, hagen er en jungel (det er forøvrig ikke et problem i seg selv, men jeg vet at mine småborgerlige og fasadeklatrende naboer bedømmer menneskers verdi utfra en skikkelighets-faktor, der hagestell veier tungt), jeg ble fotografert i 106 km/t i 80-sone og må betale Vår Stat fire tusen raske som ellers kunne blitt ny forsterker eller DVD-spiller, nevnte jeg ekser som bedriver krig? Det gjør de fortsatt.

Ellers? Min kjære blir presset fra alle kanter; slektninger og eks-arbeidsgiver (Ja, det merkverdige hønsehuset som heter Norsk Vegmuseum), alle som én kniven rundt i den ømmeste dårlige samvittighet, og det er ikke spesielt gøyalt. Da hjelper det ikke på å bli syk, og vi skal vekk og vi skal ha ferie.



For pokker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar